אישורים לצורך ניכוי מס
מאגר מידע לניהול קשרי עמותות וממשל
איך עושים את זה?
כדי להוציא אישורים לצורך ניכוי מס של העמותה עצמה:
2. האישור מתחדש באופן אוטומטי אלא אם כן העמותה לא הגישה דו"חות שנתיים או דו"חות ניכויים, או שהעמותה מצויה בחובות או שמתנהלת נגדה חקירה מסיבה כלשהי.
כדי להדפיס אישורים עדכניים לצורך ניכוי מס של ספקי העמותה, ניתן להיכנס לקישור.
בעת התשלום לספק יש לנכות את המס מהתשלום, על פי השיעור המופיע באישור. המס שנוכה מדווח ומועבר למס הכנסה יחד עם דיווח הניכויים החודשי.
חשוב לדעת: התקשרות עמותה עם ספק שאין לו אישור ניהול ספרים אינה חוקית, ויש להימנע ממנה.סקירה מהירה
- למי רלוונטי: כלל העמותות
- מתי רלוונטי: בעת תשלום לספקים או בעת קבלת תשלום
- מחזור כספי: כל המחזורים
- גורם ממשל רלוונטי: רשות המסים
תאריכים חשובים לסימון
הנחיות וטפסים
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם מידע נוסף או הצעות לעדכון ערך זה?